czwartek, 10 listopada 2016

Początek blogowania


Blog i ja. Od razu pojawia się mnóstwo pytań w mojej głowie. Jak zacząć prowadzić bloga? Czy sama to ogarnę?


Od wielu miesięcy chodził za mną pomysł związany z prowadzeniem bloga. Jak to zwykle bywa, zawsze było COŚ albo czegoś BRAK 😉  Najczęściej: brak czasu, bo praca, dziecię, dom, brak ochoty, ale też strach, obawy, wstyd? Jednak przyszedł ten dzień i odważyłam się. Oto jestem 😁

Od dłuższego czasu czytam różne blogi. Niektórymi się inspiruję, inne tylko podglądam. To, czego mi zawsze w nich brakowało, to taka normalność. Większość blogowych światów, jest tak ładna, bezproblemowa, że człowiek się zastanawia, czy ze mną jest wszystko ok? Moje mieszkanie nie wygląda jak z żurnala, więc o pięknych zdjęciach z domu mogę pomarzyć (chociaż się staram i robię, co mogę). W moim życiu brakuje też romantycznych randek z mężem, którymi mogłabym się chwalić, bo to nie ten typ. Niestety. Takich spraw mogłabym wypisać jeszcze całe mnóstwo, tylko po co?

Ten blog powstaje po to,  by pokazać, że w nieładnym mieszkaniu, w nieidealnej rodzinie, też może być fajnie! Bo mam cudownego synka (prawie dwulatka), bo mam głowę pełną pomysłów (albo inspiruję się Internetem i te inspiracje próbuję przełożyć na swoje życie), bo po prostu chcę! Ten blog jest także sprawdzianem. Moim sprawdzianem. Mamy marzycielki. Zobaczymy, czy go zaliczę ;)

To, o czym chciałabym pisać, to m.in. książki, które bardzo lubię czytać i zarażam tym synka (na razie dobrze mi idzie). Poza tym uwielbiam DIY. Może nie jestem w tym mistrzem, specjalnych talentów plastycznych też nie posiadam, ale od czasu do czasu coś tam fajnego zrobię, i tym chciałabym się chwalić. Nie może też zabraknąć tematyki kobiecej: ponarzekać na drugą połówkę? No pewnie! Rozwiać wątpliwości związane z macierzyństwem? Spróbujemy! Podnieść swoją samoocenę?! Koniecznie!! Na pewno znajdzie się tu wiele ciekawych tematów. Poza tym coś o gotowaniu (choć to nie jest mój konik, więc będzie to, w czym jestem dobra: proste dania i szybkie ciasta) oraz temat związany z domem – tu głównie planuję zapisywać pomysły na urządzenie mojego wymarzonego 😊


No bo przecież jestem mamą marzycielką! To, że nie wszystko jest tak, jakbym chciała, to jedno. Drugie to to, że wszystko sobie mogę wymarzyć!! Jak każda z nas 💗 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz